Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
9 éve | László András | 0 hozzászólás
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kapni tőletek.
Az autom, wolksvagen 3-as golf, 1998.-as évjárat, variant combi, Apq-s motorkóddal.
Kb.két hete 2000-es fordulat az alapjárat, s 1400-1600-os fordulatra megy maximum vissza.Menetközben alkalmanként rángat. Kiolvasása megtörtént az elektronikànak: MAP szenzor hiba jel, aktiv szénszürö hiba jel, zárt folytó szelep hiba jel, zárt ès nyitott áramkör hibajel. Egy ujboli kiolvasáskor nem jelzett hibakódott már. Autoszerelö csinált egy állapotfelmérést:Folytószelep müködött, mechanikusan visszaàllitható, de az elektronika ráengedi a levegöt és az üzemanyagot ujra.
9 éve | Nagy Tamás | 1 hozzászólás
Szia!
Nekem egy 2000-es VW Polo-m van, melynek a klímájával az a probléma, hogy ha a kocsi átmelegszik, a kondenzátoron található ventillátor egyszerűen nem kapcsol be, és így a meleg külső levegő áramlik be, ami nyáron nem egyszer elviselhetetlen. Ez a probléma, csak 25-26 fok felett, vagy hosszabb idejű közvetlen napfény hatására jön elő.
Nincs egy éve, hogy töltve és fertőtlenítve volt a rendszer, majd ismét ellenőrizték a töltött mennyiséget, a nyomást, de ez sem hozott változást.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás