Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kapni tőletek.
Az autom, wolksvagen 3-as golf, 1998.-as évjárat, variant combi, Apq-s motorkóddal.
Kb.két hete 2000-es fordulat az alapjárat, s 1400-1600-os fordulatra megy maximum vissza.Menetközben alkalmanként rángat. Kiolvasása megtörtént az elektronikànak: MAP szenzor hiba jel, aktiv szénszürö hiba jel, zárt folytó szelep hiba jel, zárt ès nyitott áramkör hibajel. Egy ujboli kiolvasáskor nem jelzett hibakódott már. Autoszerelö csinált egy állapotfelmérést:Folytószelep müködött, mechanikusan visszaàllitható, de az elektronika ráengedi a levegöt és az üzemanyagot ujra. A folytoszelepnél a tömitès is jó, de a vezérlöjènek elektronikàja( folytószelep- alapjárati vezérlö) nem tudni hogy jo e( szénkefék, potméterek, kismotor ami benne van...). MAP szenzor elvileg jól müködik. Aktiv Szénszürö elvileg jól müködik. Högomba érzékelö elvileg jól müködik. Kábeltörèst, szakadást a motortérben nem találtak, voltmérövel ellenörizve. Fals levegöt elvileg nem sziv, de ez nem visszaigazolt. Mind az összes henger müködik, kábeláthúzást nem tapasztaltunk. Levegöszürő csere megtörtént. Àllitva lett a gyújtáson, alapjárat 1000-ig lecsökkent, de menet közbe rángatott az auto, igy a gyujtáselosztó az eredeti helyére vissza lett állitva, igy újra felpörög az alapjárat fordulat 2000 körülre. A müszerfalnál az olajnyomás mérö visszajelzö led lámpa nem müködik, nem jelzi ki- nem gyullad ki egyáltalán.
Kérlek titeket véleményezzétek, hátha együtt okosabbak vagyunk, köszönettel:László András, Nyergesújfalu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!