Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Volkswagen klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
Volkswagen klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Volkswagen által Japánban, a Tokiói Autószalonon bemutatott EcoRacer prototípus egy sokoldalú tehetség. Nem csak egy átalakítható kupé, roadster vagy speedster, hanem a Volkswagen technológiák hordozóját is jelenti, amely a számtalan jövőbe mutató technológiát és a szériagyártásnál alkalmazott innovatív megoldásokat a legmodernebb egésszé foglalja össze.
Mindegy, hogy a karosszériáról, a futóműről, a belső tér kialakításáról vagy az erőátvitelről van-e szó, az EcoRacernél az összes olyan innovatív technológia ötvöződik, amely elősegíti az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, ugyanakkor növeli a vezetés élményét. Itt a fejlesztők nem a műszakilag megvalósítható ötletek felé orientálódtak, hanem olyan autót fejlesztettek ki, amely a jelenlegi formájában akár már holnap is megjelenhetne az utakon.
Az eredményt egy olyan autó jelenti, amely a mai napig egyedülálló módon ötvözi a vezetési élményt és a gazdaságosságot. Már a jövőbe mutató karosszéria dizájn is határozott menetdinamikát és kiváló menetteljesítményt sugall. A középmotoros sportautó csúcssebessége 234 km/h, és mindössze 6,3 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből 100 km/h sebességre gyorsuljon. A vezetési élményt az a tény teszi teljessé, hogy az EcoRacer annyira visszafogott az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag kibocsátás tekintetében, ami a menetdinamikai mutatóit figyelembe véve már-már hihetetlen. A teljesen újonnan kifejlesztett 3-hengeres, 110 kW teljesítményű TDI motor, a dupla tengelykapcsolós váltóval (DSG) kombinálva mindössze 3,4 litert fogyaszt 100 kilométeren, és a ma még csak a tervek között szereplő EURO5 károsanyag kibocsátási normának is eleget tenne.
Az innovatív motorkoncepció mellett, az egyes anyagoknál és rendszereknél következetesen alkalmazott tömeg-optimalizálás képezi az alapját ezeknek az egyedülálló mutatóknak. Az EcoRacers terheletlen tömege, többek között a karosszéria borításnál alkalmazott üvegszál erősítésű műanyagnak köszönhetően mindössze 840 kilogramm, anélkül, hogy mindeközben a komfort vagy a biztonság szempontjából bármiről is le kellett volna mondani. Az EcoRacer egy letisztult, de nem spártai sportautó.
forrás (további infó): http://www.vw.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Eladó volkswagen golf 1 1.1c
Barényi Béla - Tervező